Wednesday 18 May 2011

Cerita Hangat.... Testimoni Baja "Pakar Membesarkan Buah"

Salam geng... rasanya dah lama aku x update blog nie. Al maklumlah cuti panjang... HAri Guru & Hari Wesak sekali harung.....So rasanya x lambat aku nak wish SELAMAT HARI GURU kepada sahabat2 guru sekalian x kira di mana anda berada...terutama pada Cikgu Zarini, Cikgu Marina, Cikgu Lela, Cikgu Zila, Cikgu K.Apit, Cikgu K.Azah, Cikgu Bahareena, Cikgu Ayein etc. (rasanya ramai kengkawan aku yg merupakan seorg pendidik kan???) x dapek lah nak tulis semua... :)

Kat sini aku nak share citer pasal pengguna baja EZIGROW. huhhh.... pernah dengar x nama baja nie??? baja ni mmg POWER beb.... bole guna pd semua jenis tanaman terutanya kelapa sawit. Hasilnya......pergggghhhh mmg berganda2.... bole tngok gambar & video bawah ni kalu x percaya..!!! hehehe....


Testimoni 1 : En. Razak (Felda Mayang, Pahang)
Sejak menggunakan baja ni selama 3 bulan, hasil tanaman sawit waktu melawas (biasa org dpt 2 tan) tp En.Razak boleh dapat 7 tan ++. (kredit to Halil...Tq)

Testimoni 2 : En. Mohd Nor (Felda Jenderak Utara)
En.Mohd Nor sudah menggunakan baja ini sejak 10 tahun yg lalu. Beliau sgt berpuas hati dgn hasilnya. Bestt......Tahniah Ezigrow!!!

Testimoni 3 : Tanaman Pisang Tanduk



So...itu saja perkongsian dr saya... apa2 pun boleh lah PM saya kay!!! Selamat membaca..... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...