Monday 23 May 2011

Kenangan Jaman Sekolah... TIKL 94/95


Ni gambar kelas aku masa form 4 di Sek Men Teknik Kuala Lumpur (TIKL) - 4 Elektrik 2. Hanya ada 8 kuntum bunga antara kumbang2 yg nak belajor dlm pengkhususan bidang kejuruteraan yg baru diperkenalkan di sek teknik nie. Kalu kelas perdagangan lain pulak halnya, lelaki yg sedikit berbanding pompuan.
Tapi kan... kt Kelas E1 lagi lah cuma ada 3 org jer pompuan nya.... :-)

Aku pun x baper nak ingt sgt nama2 diaorg nie.... especially budak2 chinese... Byk kenangan aku ngan diaorg... selalu kena buli, kih..kih...kih... ketuanya 'Laloque' lah saper lagik...

Ni gambar kt majalah Teknika masa aku form 5. Design by Along Adeeb.... :)
wakil sek -Team Volleyball
Main volleyball coz nak cukupkan korum jer... xder lah pandai mana main games ni coz kepakarannya dlm permainan Netball. huhu.... tp kira okaylah tue dpt gak tempat ke-2 kalu x silap dlm Zon Pudu. 2 org pemain Asyiek & Intan terpilih main utk MSSM.

Ni gambar masa Pengawas wat Hi Tea kt Parkroyal.... thn ni kalu x silap aku 3 kali aku gi Hi Tea... ngan group pengawas sekali, pastu gi lagi ikut pengawas asrama kalu x silap & yg terakhir ngan team netball sbb kitaorg menang perlawanan ms main kt USM thn tue....syiok..syiok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...