Thursday 19 May 2011

Kenapa saya suka tengok cerita hindustan???

iiKelakar x kalu saya kata saya ni suka sgt tengok citer hindustan...??? saya paling suka tengok cerita lakonan SRK yg dulu2 lah mcm citer Dilwale Dulhania Le Jayenge (DDLJ). Citer ni mmg best giler masa tue... syiokk sgt ngan sumer lagu2 dia... siap bole hafal lagi tuh.. hehehe. Hari2 dengar pun x per... x jemu.

Satu yg aku suka ngan video klip ni ialah sari yg kajol pakai...yg kaler purple tue. Cun beb!!! mmg kena ngan dia... Jatuh cinta aku!!! hahaha... :)

Lagu2 lain dlm citer DDLJ :
i) Na Jane Mere Dil Ko Kya Ho Gaya
ii) Mehndi Laga Ke Rakna
iii) Mere Khwabon Mein Jo Aaye
iv) Ruk Ja O Dil
v) Zara Sa Jhoom Loon

Pas citer DDLJ ni, kuar pulak citer Dil To Pagal Hai.... pastu citer Kuch Kuch Hota Hai... ,
Kabhi Kushi Kabhi Gham, Pardes, Mohabbatein & byk lagik... tp ni antara filem2 dia yg lagu nya best2.
Tp skrg byk filem2 hindustan yg dah x 'tangkap leleh'... dan aku pun dah jarang sangat follow citer2 terbaru yg kuar....
By the way.... I still love Hindi Songs... muaaahhhh..muahhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...