Monday 6 June 2011

Story Mory for today..

Cao'an... (Selamat Pagi),
Hari ni aku mcm nak interprem citer aku ler pulak... asik citer pasal anak2 jer... hehehe..

2hari lepas aku kena ulser mulut @ lompang'ngen (kata org jawa) a.k.a lebih dikenali dgn mata ikan. Ada tiga bijik kt gusi gigi bawah aku... bole bayangkan x sakitnya camner...??? pastu selang sehari muncul lagi 2 biji dekat bibir bawah nya... pergghhh mmg x tahan. Tp..syukur alhamdulillah, dengan adanya BIO EVER, aku sapu kt kulit luar bibir bawah aku tu (atas sikit dr dagu) then colit sikit kt dlm, pas 2 hari dah settle.. sakit pun sgtlah kurang, aku masih bole bertahan...:) TQ Allah

Ada lagi citer ttg aku pasal Bio Ever nie... Memula aku x baper perasan apa perubahan yg berlaku pada aku selain dari kulit muka yg semakin berseri & jeragat yg berkurangan. Ghupa2nya.... nak tau aper?? Haahhhh ni nak bgtau... actually aku ni ada masalah sikit dengan kulit belakang badan. Dari dulu aku ada biji2 atau gatal2 kt belakang badan @pun bahasa pasarnya 'jerawat badan' kottt... huhu. Kalu malam @ pas bersukan kompem asik tergaru2 atau soh kengkawan picitkan konon nak soh kuarkan nasik... Tp sekarang, syukur alhamdulillah masalah tu dah xder!!! Ghupa kulitnya pun dah cantek & bersih... mmg best & puas hati. Tq Allah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...