Wednesday 15 June 2011

Today is Amir's Bday.... (3yrs old)

3 tahun dulu... hari ahad, waktu mcm ni aku belum ada rasa apa2 lagik. Bole lagi relax2.... gi program kt centre. Dulu... setiap ari ahad ptg kami ada program @ kelas. Aku just duk diam2 jer x byk bergerak, sbb kalu bergerak aku rasa cam ngilu jer...hehehe. Kol 6 mcm tu... aku terasa ada something kuar, then aku gi toilet check... tengok2 dah ada darah sikit.... Pas Maghrib, baru my hubby hantar gi spital... kt sana, memula nurse tu check dia kata baru bukak 2cm...so dia kata lambat lg....huhu
Tp x sampai  setengah jam aku rasa cam nak terberak ler pulak. Terus aku panggil nurse ckp aku dah x tahan... Dia check sekali lagi dah bukak 6cm... terus masuk bilik bersalin. X lama pastu kuarlah Muhammad Amir Danish seberat 3.5kg...
Ni gambar Amir (12jam selepas dilahirkan). Masa ni dia baru lepas dimandikan.... sedap jer dia tido ek....
Time ni kami dah balik umah dah...  dlm tempoh berpantang :) (20 jam kemudian)
Masa ni umur Amir baru masuk sebulan... mcm dah besar jer kan???
Amir ketika berusia 5 bulan... pantang diambil gambar nya!! Dah mula pandai menyiarap...
Ni gambar Amir dgn gambar babah masa kecik. Nampak hampir sama kan??? hehehe...
kt umah Amir digelar Mat Kacau... coz selalu ganggu kakak & abang buat keja. Ni lah muka encem si Birthday Boy....
Selamat Hari Lahir... semoga jadi anak yg soleh & bijak. Muuuuaaahhhh.... Mummy sayang Amir 'Mat Kacau'

cu ni shengrekhuaile
cu ni shengrekhuaile
cu ni shingfu, cu ni cienkhang
cu ni chienthu kuangming

cu ni shengrekhuaile
cu ni shengrekhuaile
cu ni shingfu, cu ni cienkhang
you ke wennuan ciathing

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...