Monday 19 September 2011

BioEver - Masalah Period & Migrain!!


Perkongsian Testimoni dari Julia Rahim :


Rasa bangga dan teruja untuk saya kongsikan testimoni saya di STG ini. Alhamdulillah, dengan izin Allah selepas opismate saya iaitu Noor Alia binti Ab. Rahim , berusia 24 thn, yg masih muda remaja  mencuba krim hebat B.E ini.  Masalah sahabat saya ini adalah beliau tidak period sejak bulan Febuari 2010 lagi dan memang benar-benar merisaukan hati beliau.  Setiap kali berjumpa doktor, doktor akan cakap hormon dalam badan beliau tak stabil dan beliau disarankan makan pil ‘turun darah’ / pil hormon..Memang selepas makan ubat tersebut , bulan tu beliau  ‘period’ , walaubagaimanapun bila bulan-bulan berikutnya  beliau makan  ubat yang sama,..namun tak kunjung2 tiba juga ‘bulan’ yang yang dinanti-nanti itu. Akhirnya sedar tak sedar dah setahun setengah beliau tak datang ‘period’.
Saya terus menyarankan krim hebat B.E ini kepada beliau.  Selepas 3 hari menyapu krim BE secaraberterusan  disertai selawat nabi dan doa, di bahagian-bahagian  wajib dan di bahagian perut serta belakang pinggang, alhamdulillah pada hari yg ke-4,  akhirnya beliau telah ‘period’..dan ketika itu beliau benar-benar terperanjat dan beliau seperti tak percaya dan bermimpi..manakan tidak setelah hampir 2 tahun beliau tidak ‘period’ . Bersyukur tak terkira, beliau juga menceritakan , darah yang keluar ketika itu berwarna kehitam- hitaman, berketul-ketul dan agak banyak serta  baunya benar –benar busuk hingga beliau sendiri tidak tahan.  Beliau benar-benar gembira.
Sementelah setelah sekian lama beliau tidak period, beliau juga kerap kali terkena sakit kepala/migrain dan tidak boleh minum air yang berkafein.  Beliau juga menceritakan  apabila beliau minum air kopi susu kegemarannya itu, beliau kini boleh mengukir senyuman paling manis.. , lebih manis dari kopi susu yang beliau minum itu..Migrain beliau tiada lagi!! Dan paling best katanya lagi.. , sekarang ni kalau tak make- up pun tak mengapa sebab muka dah berseri-seri dan macam pakai make-up...
Selamat tinggal Migrain..Selamat Datang ‘Bulan’!!...
Syukran Ya-Allah...
( Pertanyaan/Hubungi: Julia 019-7114900 )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...