Tuesday 18 September 2012

Keunikan Minda Magnet Rezeki

MMR (Minda Magnet Rezeki) sangat superb!! Dalam kursus ni diajarkan bagaimana otak kita boleh menarik apa sahaja yg kita inginkan keberkatan, kebahagiaan, kesihatan, kejayaan, kekayaan, keselamatan dan lain-lain. Contohnya, kita nak energy duit tak putus2 datang kepada kita, suami sayaaaaang jer kat kita, anak2 yang mudah mendengar kata, kalau ada perniagaan, selalu je dapat contact @ kertas kerja kita terpilih @ customer dtg kpd kita dengan mudah sahaja, juga diajar supaya otak kita tidak menarik energy yg NEGATIF contohnya kebocoran duit, suami @ isteri yg kurang menyayangi, anak yang tidak taat, buat apa pun tak jadi dan lain-lain lagi.
 Bestnya ilmu MMR ni dgn STG Family, kite sentiasa berada dalam suasana kekeluargaan, saling ingat mengingati, saling bantu membantu & aura kami sentiasa positif... no marah2, no komplen2, no dengki2 etc...... duit masyukkkk dr depan belakang, kanan kiri, atas bawah... Nak tau rahsianya, just hubungi konsultan STG yg terlatih sahaja!!!! Adiosss... amigosss..... 
Great sharing from them... Million thanks. The more u share, the more u get. MMR bukan sahaja sesuai utk anda, tapi sangat sesuai juga untuk anak2 anda dan seisi keluarga untuk melayari hidup yang semakin hari semakin mencabar. Jom layan jap.

*** Seminar terdekat adalah pada bulan Oktober di Kajang pada 6hb. So, don't MISS it kay.... :) TQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...