Monday 30 May 2011

Kenangan ku di KOREA...

Citer korea yg aku terjebak tengok masa muda2 dulu (sebelum kawen) adalah WINTER SONATA ngan ada satu lg citer pastu, aku x hingat pulak tajuknya. Ada sesape bole tolong remind me???

Citer yg ke2 tu pasal adik beradik kalu x silap aku... tp jln citer lebih kurang jer. X bole x tengok, so setiap hari on that time dah tercongok depan tv. hehehe....
Ngan baju kebangsaan org Korea
Tahun 2008 aku dpt tiket FREE, melancong zero cost ke KOREA bersama rakan2 seperjuangan...1st time ikut trip ngan kompeni, mmg best giler.... jalan, makan, jalan, makan. That time merupakan satu sejarah buat negara KOREA sbb paling ramai tourist Islam dtg ke tempat diaorg iaitu seramai 800++ org.
Kitaorg belajar buat 'kimchi' pastu gi kampung asal org korea dulu2... dan acara paling utama adalah bershoping..Cuaca sejuk time tu tidak menghalang kami berjalan2 mencuci mata & mencari souvenier utk dibawa pulang. Kalu tngok org tua2 kt sana, atas pakai baju tebal segala,tapi part bawah depa pakai skirt jer... perghhh kaki x beku tue...
Mmg satu pengalaman yg best sbb aku dpt eksen bermain salji... time tu aku peknen 4 bulan. Kira si Amir ni dah ikut aku ke negara Korea lah ek... hahaha
Syukur sesangat.... pasni kitaorg nak gi Italy...sape nak ikut bole lah follow kami SMART TYCOON... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...