Tuesday 31 May 2011

Lagi cerita tentang Bio Ever

Semalam aku dpt kol dr sorang sahabat mintak hantarkan sebotol krim Bio Ever. So masa aku jumpa sahabat tu aku pun tanya, "Macamaner kak, sape nak pakai krim nie??" Akak tu jawab, abang Mie.. ari tu masa memula akak beli kan akak ada citer pasal abang Mie yg x bole nak buang air besar. So akak mintak dia sapu kt perut mcm sapu minyak panas dia gosok kt perut dia tue. Besok nya jer... dia dah ok dah senang buang air besar then dia mcm perasan yg perut dia dah kempis...
Kadang2 masalah perut buncit ni adalah disebabkan oleh kite x membuang kerap...so dia naik kt tang perut... eh ye ke?? Betullah tu... kite makan hari2 tp kadang2 kite x 'buang' hari2... ada org 2,3 hari baru buang... so masalah2 tu semua tersimpan kt dlm usus perut kite..........
 So... bukan org perempuan je ada masalah 'spare tyre' ni... orang lelaki pun ada ye x??? hehehe...

Satu lagi testimoni..... sahabat saya ni mempunyai masalah jerawat pd muka yg agak serius jugak. kalu tengok muka dia x pernah x der bintik2 jerawat tue... dia kata mmg dari dulu mcm nie. Disebabkan oleh masalah jerawat ni muka dia nampak kemerah-merahan & kusam sedikit... Pada hari pertama dia menggunakan krim Bio Ever dia kata dia sapu satu muka... & besoknya dia bangun tido dia perasankan muka dia terang @ cerah jer... dan jerawat semakin kering & menyusut... Nanti saya cuba dapatkan gambar dia & letak kt blog nie....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...