Wednesday 1 June 2011

Karangan Mandarin

Tentang saya:
Wo ciao Nor Iasyah. Wo you liu ke shiongticiemei. Yi nan@erce, wu nuiyren. Wo meiyou keke, wo ce you liang ke ciecie, yi ke titi he liang ke meimei. Wo phai ti san. Wo papa thuishui le. Tha pukongcuo. Mama ye pukongcuo. Tha she ciathing cufu. Papa liusheyi sui le. Mama wushepa sui. Wo te shiangchun cai Maliucia.
Saya dipanggil dengan nama Nor Iasyah. Saya ada 6 org adik beradik, Seorg lelaki, 5 org perempuan. Saya tiada abang. Saya cuma ada 2 org kakak, seorang adik lelaki & seorang adik perempuan. Saya anak ke3. Saya punya bapa sudah bersara. Dia tidak bekerja. Mak saya juga tidak bekerja. Dia seorg surirumah. Bapa sudah berumur 61 tahun. Mak berumur 58 tahun. Saya punya kampung dari Melaka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...