Tuesday 12 July 2011

Catatan Julai 2011...( part 1)

10 Julai 2011 - Program Jejak Jutawan Johor Bahru

Syukur alhamdulillah Program Jejak Jutawan Zon Selatan kawasan Johor Bahru telah selamat & berjaya menarik lebih 100 orang usahawan baru yang bakal menyertai rombongan Umrah kami... Tahniah & Syabas saya ucapkan kepada yang berjaya membuat satu keputusan & satu perubahan besar dalam kehidupan mereka, yang benar2 ingin berubah demi kehidupan yang lebih baik....menjadikan diri daripada org yg biasa kepada seorang yang LUAR BIASA!!! Kami akan pastikan ANDA...ANDA & ANDA yang bersama-sama kami dalam projek istimewa ini menjejakkan kaki ke Tanah Suci....insya'Allah.

Dengan Projek Istimewa ini kami menawarkan kelebihan yang tiada pada org lain, dengan 5 tawaran yang sangat menarik & sangat berbaloi2....mudah, ringkas & sesiapa pun boleh JOIN. Siapa yang belum tau & ingin mengetahui lanjut tentang projek istimewa ini bole sms@ pm saya untuk temujanji....
"SHARING IS CARING"

11 Julai & 12 Julai 2011..... (Selamat Hari Lahir.....)

Dua tarikh pada bulan Julai ini tidak mungkin & x pernah saya lupakan kerana ia merupakan tarikh lahir kepada 2 orang sahabat yang sangat saya kasihi.... sungguh banyak kenangan pahit manis susah senang saya bersama-sama mereka.................. kepada merekalah saya menumpang kasih & berkongsi suka duka... (tapi semua itu dulu...) sudah lama saya x merasai saat2 seperti itu......sebenarnya. Huhu....
Sekarang ni masing2 meneruskan kehidupan dengan cara masing2.... buat mereka, saya sentiasa mendoakan kesejahteraan & kejayaan mereka walau dimana jua mereka berada............. I love you!!!
hadiah hari lahir buat insan tersayang (padan pulak tu dgn gambar di bawah...)
kenangan semasa anugerah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...