Thursday 6 September 2012

Ada apa pada 8 September...????


Besok... Mentor hebat kami CDM Norazlin Nordin di beri penghargaan oleh pihak syarikat utk memberi motivasi kepada para usahawan di Majlis Penganugerahan SM / SSM yg akan di adakan di Menara PGRM. 
Pemilihan dari pihak syarikat adalah kerana beliau merupakan seorang yang berkredibiliti tinggi & berpandangan jauh dalam melebarkan empayar networking biznez nya. Dari seorang yg sgt negatif dgn MLM (rasanya semua org pun mcm tu kan???) kepada seorang yang merasakan semua org kena tau (w/pun x buat) potensi untuk berjaya dgn biz MLM. Moto beliau "Just DO It, Keep Do It".... Yesss!!!
Bole jenguk2 di sini jugak

Tahniah kepada mereka yang bakal mengambil anugerah.... anda sememangnya hebat & bertuah menjadi sebahagian keluarga STG..... Next step just follow the mentor ikut sistem & ilmu.

So... kepada sesiapa yang ingin & berminat untuk menjadi ahli keluarga STG bolehlah menghubung saya untuk keterangan lanjut. Saya akan bimbing anda menjadi insan yang luar biasa.... kelasssss gitu!!! STG THE BESTTTTTTT.......................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...