Thursday 6 September 2012

Sahabat Alam Maya....

Salam 1 Malaysia................. MERDEKA!!!
Rasanya blum terlambat nak ucap SELAMAT HARI KEMERDEKAAN buat warga Malaysia. Lama x buat karangan panjang2... main tempek gambar2 jer.. Huhu
Hari ni saya nak singkap sejarah perkenalan saya dgn sahabat2 di alam maya semasa zaman ber'fotopages' dulu.... masa tu anak baru 2 org, kecik2 lagi, so mmg xcited nak update perkembangan diaorg. Then, kami bertukar2 pendapat ttg anak masing2....
Melalui zaman fotopages tu, saya berkenalan dgn Anna Che Moin, Ina @ Ibu Aiman, Mai @ Mama Syasya, Ila @ Mummy Syahmi, Annor @ Mommy Ayern, Kak Zully@ MamaDhias, Wan Haida, Munirah, Zizie, Farah, Elin, Kent @Mommy Nadiah & ramai lagik... Sungguh indah kenangan masa tue.. ni antara gambar2 yg ada dlm kak-yong.fotopages
Raya tahun 2006 sempat jumpa Anna & Ina..
Jumpa Mai & co. pada Feb 2007 masa tu Mai balik umah mertua di JB.... tempat pertemuan Secret Recipe, Jusco Tmn U.... hehe.
Ada jumpa Ila a.k.s Mummy Syahmi tp gambarnya dlm FP dah xder ler pulak... masa tu jumpa on birthday bash Syahmi. Selepas daripada tu saya ada jumpa lagi dgn Ila & Mai di KFC Tmn Equine, dkt2 dgn area umah diaorg... hehehe. Then masa ni nak pick up sekali cup cake made by Ila... tq Ila.

Pastu pada Februari 2008, saya berpeluang jumpa Kent a.k.a Mommy Nadiah & Danish.... dah besar panjang dah pun diaorg.... hehehe. Lama x jumpa....
Ziarah Kent masa dia baru deliver baby Danish
So...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada sahabat2 alam maya saya, semoga persahabatan ini terus berkekalan.... Miss U All..... Muahhhh
Last but not list, x lupa juga dekat sahabat baik saya zaman sekolah Rosediana.....yg turut berkecimpung sama dlm dunia FP ni dulu.... skrg semua senyap, maklumlah dah ada FB... huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...