Monday 10 December 2012

Smart Teen Programme


Program Smart Teens Johor Bahru - Mind Programming & NLP Asas. Mencipta Keajaiban Staight A dengan 'Minda Harimau'. Straight A bukan hanya Akademik tapi juga Akhlak, Anak Soleh/ah, Ashabi (sahabat) yang baik & Abang /Adik/'Akak'.....
 
 


 
 
 Jom hadiahkan kepada anak anda program terbaik dan termurah utk Remaja dr Smart Tycoon Community

Terhad kepada 100orang shj..(hanya tinggal 20 tempat kosong di KL)...

Cepat bertindak! Jgn lepaskan peluang! Hanya RM70/seorang, sekiranya mendaftar 3 org berkumpulan, hanya RM50/orang! (umur 11thn-17thn)

Fast Action Fast Result! JOMMM!! 
Antara testimonial lain dr Smart Teen Batu Pahat 5 Dis 2012;

1) Sy mendapat banyak ilmu baru, formula yang sangat berguna untuk belajar tanpa stress. Dapat tips untuk cepat di makbulkan doa. Saya berharap program ini akan di adakan selalu.~ Nur Amirah

2) Saya rasa sangat bertuah kerana dapat pergi prog ni. Ingat program ni tak best, rupanya saya salah sb program ni mmg best. Dan Jiha rasa semua pelajar patut pergi ke program ni. Sebelum ni Jiha seorang yang negatif, then harini baru tahu kesannya dan insyaAllah tukar sikit demi sikit jadi positif . ~ Nur Fatin Najihah binti Noor Hisham

3) Dapat belajar tentang cara2 untuk berjaya. Komen sy - program ini adalah yang terbaikkk!! ~ Ungku Nur Amirul Siddiq bin Ungku Mohammad Ali

4) Sangat seronok dan gembira dan rasa program ini sangat bermanfaat dan berguna kepada saya. Dengan program ini, saya rasa lebih berkeyakinan tinggi... saya suka program ini... Nurul Wahidah bt Saharuddin

5) Program yang bagus kerana dpt meningkatkan kekuatan dalaman dan membina impian dari kecil. Saya mengharapkan program seperti ini akan diadakan lagi di masa akan datang. ~ Muhammad Raihan bin Mohd Johari

First Come First Serve...:)
 
Lokasi KL: Bandar Saujana Impian, Kajang.

Tarikh: 15 Disember 2012 (Sabtu)

Our Children Our Future Leader!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...